Odnośniki
Przejdź do: www.cowik-bartoszyce.pl
Treść strony
Telemetria na służbie mieszkańców – uruchomienie usług elektronicznych przez Wodociągowo - Ciepłowniczą Sp. z o.o. "COWIK" w Bartoszycach. (etap II)
Telemetria na służbie mieszkańców - uruchomienie usług elektronicznych przez Wodociągowo-Ciepłowniczą
Sp. z o.o. "COWIK" w Bartoszycach - etap II” Nr RPWM.03.01.00-28-0040/20-00
w ramach
Osi Priorytetowej 3 - „Cyfrowy Region”1
Działania 3.1 - „Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych”
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Okres realizacji projektu: 01.01.2021 – 31.12.2022
Całkowita wartość projektu: 1.721.352,11 zł
Wkład własny: 202.784,18 zł
Środki unijne: 1.149.110,34 zł
Cele projektu:
Głównymi celami projektu jest:
• rozwój usług publicznych w COWiK Sp. z o. o. w Bartoszycach,
• wdrożenie e-usług w COWiK Sp. z o. o. w Bartoszycach.
Cele szczegółowe:
• zwiększenie podaży publicznych usług świadczonych drogą elektroniczną oraz udostępnianie w sieci informacji sektora publicznego,
• zwiększenie wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w celu poprawy jakości i dostępności oraz zwiększenia bezpieczeństwa zasobów sektora publicznego;
• usprawnienia funkcjonowania administracji,
• wzmocnienia stopy cyfryzacji instytucji publicznych,
• rozwoju usług publicznych w zakresie tworzenia oraz podniesienia poziomu zaawansowania istniejących e-usług.
Krótki opis projektu:
Przedmiotem projektu będzie udostępnienie usług elektronicznych interesariuszom w zakresie automatyzacji rozliczania i obsługi należności, a także zróżnicowanych kanałów elektronicznych, interakcji pomiędzy Wnioskodawcą a interesariuszami. By to było możliwe konieczne jest na początek zautomatyzowanie procesu odczytu liczników w regularnych i zsynchronizowanych odstępach czasu.
Wnioskodawca nie posiada automatycznych systemów odczytów wodomierzy. Pracownik musi objechać część miasta, żeby odczyty się zgrały, co wiąże się z kosztami. Realizacja niniejszego projektu jest najodpowiedniejszą i najnowocześniejszą możliwością do niwelacji zidentyfikowanych problemów oraz do zaspokojenia potrzeb interesantów. Telemetryczna kontrola liczników umożliwiająca odczyt za pośrednictwem sieci GSM oraz udoskonalenie rozliczeń mediów jest działaniem zmierzającym do wdrożenia e-usług, a tym samym zwiększenia podaży publicznych usług świadczonych drogą elektroniczną oraz udostępnianie w sieci informacji sektora publicznego. Będzie miało również wpływ na obniżenie kosztów Zakładu, a tym samym zmniejszenia opłat dla mieszkańców.
Planowane wskaźniki projektu:
• liczba baz danych udostępnionych on-line poprzez API,
• liczba utworzonych API,
• liczba osób korzystających z usług publicznych online,
• liczba pobrań/odtworzeń dokumentów zawierających informacje sektora publicznego.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zarząd Spółkidata wytworzenia: 2021-01-27
- opublikował: Krzysztof Pszczoładata publikacji: 2021-01-27 12:04