Biuletyn Informacji Publicznej
Wodociągowo-Ciepłowniczej
Spółki z o.o. "COWIK" w Bartoszycach

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.cowik-bartoszyce.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

SIWZ/ZEC/1/02/2012 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
POSTĘPOWANIE PRZETARGOWE NA DOSTAWĘ ELEMENTÓW SIECI CIEPŁOWNICZYCH PREIZOLOWANYCH
data opublikowania zdarzenia: 2012-02-16 13:10
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2012-02-16
Data końca składania ofert: poniedziałek 2012-03-05 godz. 14:00
Oznaczenie: SIWZ/ZEC/1/02/2012
Szczegółowa informacja:
Bartoszyce, 15.02.2012 Nr sprawy: SIWZ/ZEC/1/02/2012 SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ ELEMENTÓW SIECI CIEPŁOWNICZYCH PREIZOLOWANYCH I. ZAMAWIAJĄCY Wodociągowo-Ciepłownicza Spółka z o.o. „COWIK” w Bartoszycach, ul. Limanowskiego 1, 11–200 Bartoszyce, tel. 89 762 20 32, fax 89 762 80 13, e-mail: cowik@pro.onet.pl, NIP 743-000-47-48, REGON 510005847, KRS 0000063462, Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone jest zgodnie z „Regulaminem organizowania przetargów”, obowiązującym w Wodociągowo-Ciepłowniczej Spółce z o.o. „COWIK” w Bartoszycach. W niniejszym postępowaniu przetargowym nie prowadzonym w oparciu o przepisy ustawy o zamówieniach publicznych Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty stosuje zasady równego traktowania, uczciwej konkurencji i przejrzystości. III. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów sieci ciepłowniczych preizolowanych. IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę elementów sieci ciepłowniczych preizolowanych. 2. Zakres obejmuje dostawę elementów sieci ciepłowniczych preizolowanych dla wykonania zadań: a) przebudowa sieci ciepłowniczej przy ul. Marksa/Boh. Warszawy w Bartoszycach wg załącznika nr 8 b) budowa sieci ciepłowniczej przy ul. Bema /Kilińskiego w Bartoszycach wg załącznika nr 9 3. Wymagania techniczne dla systemu rur i elementów preizolowanych przeznaczonych do budowy wodnych sieci ciepłowniczych układanych bezpośrednio w gruncie 3.1. Wymagania ogólne Proponowany system preizolowanych zespolonych rur do wodnych sieci ciepłowniczych układanych bezpośrednio w gruncie musi być przystosowany do przesyłania nośnika ciepła o temperaturze ciągłej 125ºC i ciśnieniu nominalnym 2,5 MPa, z możliwością okresowego podwyższenia temperatury do 135ºC. System preizolowanych zespolonych rur oraz wszystkie elementy wyposażenia sieci muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie – muszą posiadać certyfikat zgodności lub deklarację na zgodność z Polską Normą PN-EN 253:2005 (wraz ze zmianami i poprawkami), PN-EN 448:2005, PN-EN 488:2005, PN-EN 489:2005. 3.2. Wymagania szczegółowe 3.2.1. Rura stalowa przewodowa Rura stalowa przewodowa musi spełniać wymagania i postanowienia określone w normie PN-EN 253:2005. Stosować rury atestowane ze stali P235 GH zgodnie z EN 10216-2, EN 10217-2, EN 10217-5. Dla zwiększenia przyczepności sztywnej pianki poliuretanowej (PUR) zewnętrzna powierzchnia rur stalowych musi być czyszczona metodą śrutowania. Rura przewodowa nie może mieć połączeń wewnątrz rury osłonowej. Wymiary stalowych rur przewodowych oraz tolerancje zewnętrznej średnicy na końcach rury i tolerancje grubości ścianki powinny być zgodne z tablicą 1, 2 i 3 normy PN-EN 253:2005. Wszystkie stalowe rury przewodowe oraz materiały użyte prefabrykacji zespołów rurowych powinny być dostarczane z certyfikatem 3.1B wg EN 10204. 3.2.2. Płaszcz osłonowy Płaszcz osłonowy musi być wykonany z polietylenu o wysokiej gęstości HDPE, spełniającego wymagania i postanowienia normy PN-EN 253:2005. Właściwości i metody badań płaszcza osłonowego powinny być zgodne z wymaganiami PN-EN 253:2005. Średnica i grubość polietylenowego płaszcza osłonowego muszą spełniać wymagania normy PN-EN 253:2005 oraz PN-EN 253:2005/A1. Wewnętrzna powierzchnia rur polietylenowych, dla zwiększenia przyczepności sztywnej pianki poliuretanowej musi być aktywowana metodą elektrokoronowania. 3.2.3. Izolacja ze sztywnej pianki poliuretanowej Materiałem izolacyjnym musi być sztywna pianka poliuretanowa (PUR), spełniająca wymagania normy PN-EN 253:2005 w zakresie składu, struktury komórkowej, gęstości, wytrzymałości na ściskanie oraz chłonności wody w podwyższonej temperaturze. Izolacja wszystkich elementów systemu musi być wykonana ze sztywnej pianki poliuretanowej spienianej z zastosowaniem surowców na bazie cyklopentanu. Współczynnik przewodzenia ciepła sztywnej pianki poliuretanowej nie może być większy niż 0,029 W/m2K. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia jakości izolacji pianki poliuretanowej w wybranym Ośrodku Badawczym. 3.2.4. Mufy Dopuszcza się wyłącznie mufy termokurczliwe, z polietylenu o wysokiej gęstości HDPE, usieciowane radiacyjnie na całej długości – dla zakresu średnic nominalnych rur przewodowych DN20-DN200. Zabezpieczenie otworów montażowych w mufach z zastosowaniem wtapianych stożkowych korków z polietylenu. Mufy powinny posiadać dwa korki zgrzewane. 3.2.5. Zespół armatury, kolana, trójniki, redukcje, pozostałe kształtki Wyłącznie z prefabrykowaną izolacja cieplną, składające się z elementów stalowych, izolacji ze sztywnej pianki poliuretanowej i płaszcza osłonowego z polietylenu, powinny spełniać wymagania normy PN-EN 488:2005. 3.2.6. System alarmowy Zespól rurowy oraz poszczególne elementy prefabrykowane wchodzące w skład oferowanego systemu muszą posiadać instalację alarmową systemu impulsowego. Instalacja musi być wyposażona w dwa nie izolowane przewody miedziane o przekroju 1,5 mm2, z których jeden powinien być ocynowany. Przewody muszą znajdować się w piance poliuretanowej, równolegle do rury przewodowej. 4. Dostawy transportem własnym Wykonawcy na jego koszt „loco” magazyn Zamawiającego, bądź inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Bartoszyce. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zmniejszonej lub zwiększonej ilości poszczególnych asortymentów zamówienia, w zależności od potrzeb, wg cen jednostkowych przedstawionych w ofercie. 6. Zamawiający zastrzega sobie także prawo rezygnacji z zamówienia niektórych pozycji wymienionych w formularzu cenowym w całości lub części 7. Na dostarczone urządzenia Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji w formie oświadczenia minimum 60 miesięcy od terminu dostawy. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia: do 11 kwietnia 2012 r. VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - w zakresie posiadania uprawnień Zamawiający nie precyzuje warunku, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, - wykonali w okresie ostatnich trzech latach przynajmniej dwie dostawy o wartości i zakresie jak przedmiot zamówienia. 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, kiedy Wykonawca wskaże minimum jedną osobę odpowiedzialną za realizacje zadania, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - w zakresie sytuacji finansowej Zamawiający nie precyzuje warunku. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał wg zasady: spełnia/nie spełnia - w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. Zgodnie z „Regulaminem…” Wykonawcy niespełniający chociażby jednego z powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania, a ich oferta zostanie uznana za odrzuconą. VII. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY - stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do SIWZ), b) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z Art. 22 Ust. 1 i Art. 24 Ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - wg wzoru załącznik 2 do niniejszej SIWZ, c) oświadczenie, że Wykonawca nie posiada zobowiązań wobec Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wg wzoru załącznik 3 do niniejszej SIWZ, d) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej \"ustawą\", zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Postanowienie dotyczące składania dokumentów: a) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w SIWZ, b) oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania wykonawcy zgodnie z przepisami prawa, c) dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem: „za zgodność z oryginałem\", Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów, d) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę, e) brak dokumentów lub ich nieuzupełnienie, lub złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania. VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW A TAKŻE WSKAZANIE OSOBY UPRAWNIONEJ DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Sikorski Antoni. 2. Wykonawcy powinni porozumiewać się z Zamawiającym drogą pisemną. Wszelkie oświadczenia, informacje, zapytania mogą być przesyłane faksem na nr 89 762 80 13 lub listem (dane adresowe pkt I). 3. W przypadku przekazania oświadczeń, wniosków zawiadomień oraz informacji faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 4. Wykonawca może zwrócić się o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert. Treść wyjaśnienia zostanie jednocześnie przekazana wszystkim wykonawcom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawnienia źródła zapytania oraz zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do zamawiającego zapytania. 5. Wskazana wizyta w siedzibie Zamawiającego. IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. 3. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni. X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad: 1. każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, 2. wymaga się, by oferta była przygotowana na piśmie, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści, techniką trwałą, 3. treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4. ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności, 5. wymaga się, by oferta była dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania, opatrzonym informacją o adresacie, firmie (nazwie) wykonawcy wraz z adresem i numerem sprawy, oznaczona w następujący sposób: „Oferta przetargowa – nr sprawy: SIWZ/ZEC/1/02/2012 - nie otwierać przed 06-03-2012 r.\". W przypadku braku tej informacji zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym otwarciem, a w przypadku składania ofert pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia, 6. wymaga się by oferta była podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań, a wszystkie zapisane strony oferty parafowane i ponumerowane, 7. wszystkie strony mają być spięte (zszyte) w sposób zabezpieczający przed dekompletacją oferty, 8. za osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań rozumie się: a) osoby wykazane w prowadzonych przez sądy rejestrach, b) osoby wykazane w zaświadczeniach o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, o których mowa powyżej, w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wykonawcy, pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty, d) w przypadku składania ofert wspólnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwa, 9. wymaga się by wszystkie poprawki były dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki oraz parafą osoby podpisującej ofertę, 10. wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca, 11. zaleca się, by wszystkie dokumenty zawarte w ofercie były ułożone w określonej poniżej kolejności: a) wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1, b) wymagane oświadczenia - wg załącznika nr 2. i 3. XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Oferty należy składać do dnia 05.03.2012 r. do godziny 14:00 w sekretariacie Wodociągowo-Ciepłowniczej Spółki z o.o. „COWIK”, ul. Limanowskiego 1, 11–200 Bartoszyce 2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 06.03.2013 r. godz. 09:00 w Sali Narad Wodociągowo-Ciepłowniczej Spółki z o.o. „COWIK”, ul. Limanowskiego 1, 11–200 Bartoszyce 3. Podczas otwarcia ofert podane zostaną: nazwa i adres wykonawców oraz informacje dotyczące ceny. 4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Przewodniczący Komisji Przetargowej poda kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia. 5. Otwarcie ofert jest niejawne. 6. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 7. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 8. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na poprawienie omyłek rachunkowych, jego oferta zostanie odrzucona. 9. O wyniku postępowania każdy z Wykonawców zostanie powiadomiony w formie pisemnej. XII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie zobowiązania związane z przedmiotem zamówienia, ma obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W cenie powinny być również uwzględnione wszystkie opłaty i podatki. Cena powinna być podana w PLN jako: wartość netto, podatek VAT, wartość brutto. Cena jest obowiązująca w całym okresie trwania umowy i nie może ulec zmianie. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w PLN. XIII. KRYTERIUM WYBORU OFERTY Ocena ofert będzie dokonana w następujący sposób: cena – 100%. 1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: 1.1. oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, 1.2. oferta została złożona w określonym przez zamawiającego terminie, 1.3. wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami zamawiającego, 1.4. wniesiono poprawnie wadium. 2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie kryterium. 3. Za parametry najkorzystniejsze w kryterium oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanego kryterium i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100 pkt). 4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione powyżej. XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY Umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. XV. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Projekt umowy stanowi załącznik nr 4. do niniejszej specyfikacji. XVI. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ W toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oferentowi przysługuje skarga na zapisy specyfikacji lub działania Zamawiającego. Skargi rozpatruje Zarząd Spółki a jego decyzje w sprawie skarg są ostateczne. XVII. DODATKOWE INFORMACJE Podczas prowadzenia postępowania nie przewiduje się składania ofert częściowych i wariantowych jak również ewentualnych zamówień uzupełniających. Postępowanie o udzielenie zamówienia może być w dowolnym momencie unieważnione bez podania przyczyn. XVIII. WADIUM Wykonawcy winni wnieść wadium w wysokości 2 000 PLN przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Spółki: Bank Millenium SA I/O Bartoszyce nr 37 1160 2202 0000 0000 6190 9903. Potwierdzenie wniesienia wadium winno być dołączone do oferty. XIX. ZAŁĄCZNIKI 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenie Wykonawcy o sytuacji finansowej i ekonomicznej oraz braku zobowiązań. 4. Projekt umowy. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 7. Wykaz dostaw elementów sieci ciepłowniczych preizolowanych. 8. Plan sytuacyjno-wysokościowy - przebudowa sieci ciepłowniczej przy ul. Marksa/Boh. Warszawy w Bartoszycach. 9. Plan sytuacyjno-wysokościowy - budowa sieci ciepłowniczej przy ul. Bema /Kilińskiego w Bartoszycach. Zamawiający:

Wadium wymane

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Krzysztof Pszczoła
    data dodania: 2012-02-16 12:55
Załączniki:
  • SIWZ50.78kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2012-02-16 13:00
  • zał. nr 1 do SIWZ33kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2012-02-16 13:01
  • zał. nr 2 do SIWZ28kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2012-02-16 13:02
  • zał. nr 3 do SIWZ25.5kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2012-02-16 13:02
  • zał. nr 4 do SIWZ60.5kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2012-02-16 13:03
  • zał. nr 5 do SIWZ31.5kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2012-02-16 13:03
  • zał. nr 6 do SIWZ34.5kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2012-02-16 13:04
  • zał. nr 7 do SIWZ34kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2012-02-16 13:05
  • zał. nr 8 do SIWZ351.58kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2012-02-16 13:05
  • zał. nr 9 do SIWZ354.3kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2012-02-16 13:06
Zakończono. Wybór najkorzystniejszej oferty.
data opublikowania zdarzenia: 2013-03-21 13:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Krzysztof Pszczoła
    data dodania: 2013-03-21 12:54
[drukuj]