Biuletyn Informacji Publicznej
Wodociągowo-Ciepłowniczej
Spółki z o.o. "COWIK" w Bartoszycach

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.cowik-bartoszyce.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

SIWZ/ZEC/1/08/2011 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Odtlenianie katalityczne wody ciepłowniczej.
data opublikowania zdarzenia: 2011-08-05 11:28
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: piątek 2011-08-05
Data końca składania ofert: wtorek 2011-08-30 godz. 14:00
Oznaczenie: SIWZ/ZEC/1/08/2011
Szczegółowa informacja:
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ i MONTAŻ STACJI ODTLENIANIA KATALITYCZNEGO WODY I. ZAMAWIAJĄCY Wodociągowo-Ciepłownicza Spółka z o.o. „COWIK” w Bartoszycach, ul. Limanowskiego 1, 11–200 Bartoszyce, tel. 89 762 20 32, fax 89 762 80 13, e-mail: cowik@pro.onet.pl, NIP 743-000-47-48, REGON 510005847, KRS 0000063462, Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone jest zgodnie z „Regulaminem organizowania przetargów”, obowiązującym w Wodociągowo-Ciepłowniczej Spółce z o.o. „COWIK” w Bartoszycach. III. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stacji odtleniania katalitycznego wody ciepłowniczej. IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż kompletnej pod względem technicznym i eksploatacyjnym stacji katalitycznego odtleniania wody. 2. Zakres obejmuje: 2.1. koncepcję instalacji stacji katalitycznego odtleniania wody o wydajności nominalnej 3.0 m3/h, pracującą 23 godziny dziennie, 7 dni w tygodniu, 2.2. projekt technologiczny powykonawczy stacji, 2.3. instrukcję obsługi i eksploatacji stacji, 2.4. szafkę sterowania i automatyki wyposażoną m. in. w: - sterownik do sterowania pracą stacji odtleniania wody z protokołem transmisji danych, - panel operatorski do miejscowego sterowania, - cyfrowe wskaźniki podstawowych parametrów pracy (temperatury, natężenia przepływu, ciśnienia pracy), - liniowy pomiar zawartości tlenu przed i za stacją, 2.5. dostawę, 2.6. montaż urządzeń, 2.7. uruchomienie, ruch próbny do uzyskania pożądanych parametrów (minimum 72 godziny), 2.8. szkolenie personelu COWIK w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji (minimum 2 dni robocze). 3. Minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Stacja katalitycznego odtleniania wody ma zapewnić średnią zawartość tlenu w wodzie odtlenionej ≤ 0,02 mg/l i zawartości tlenu w wodzie zasilającej 5,0 mg/l. Proponowane urządzenia powinny posiadać ocenę zgodności CE lub deklarację zgodności instalacji z obowiązującą dyrektywą maszynową i ciśnieniową oraz przepisami BHP w zakresie eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia: do 30 listopada 2011 r. VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - w zakresie posiadania uprawnień Zamawiający nie precyzuje warunku, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, - w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie precyzuje warunku, 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, kiedy Wykonawca wskaże minimum jedną osobę odpowiedzialną za realizacje zadania oraz dwu pracowników realizujących zadanie, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - w zakresie sytuacji finansowej Zamawiający nie precyzuje warunku. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie oceniał wg zasady: spełnia/nie spełnia - w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty. Zgodnie z „Regulaminem…” Wykonawcy niespełniający chociażby jednego z powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania, a ich oferta zostanie uznana za odrzuconą. VII. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY - stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do SIWZ), b) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z Art. 22 Ust. 1 i Art. 24 Ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - wg wzoru załącznik 2 do niniejszej SIWZ, c) oświadczenie, że Wykonawca nie posiada zobowiązań wobec Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wg wzoru załącznik 3 do niniejszej SIWZ, d) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej \"ustawą\", zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Postanowienie dotyczące składania dokumentów: a) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w SIWZ, b) oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania wykonawcy zgodnie z przepisami prawa, c) dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem: „za zgodność z oryginałem\", Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów, d) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę, e) brak dokumentów lub ich nieuzupełnienie, lub złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania. VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW A TAKŻE WSKAZANIE OSOBY UPRAWNIONEJ DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami jest: Sikorski Antoni. 2. Wykonawcy powinni porozumiewać się z Zamawiającym drogą pisemną. Wszelkie oświadczenia, informacje, zapytania mogą być przesyłane faksem lub listem (dane adresowe pkt I). 3. W przypadku przekazania oświadczeń, wniosków zawiadomień oraz informacji faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 4. Wykonawca może zwrócić się o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert. Treść wyjaśnienia zostanie jednocześnie przekazana wszystkim wykonawcom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawnienia źródła zapytania oraz zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do zamawiającego zapytania. 5. Wskazana wizja lokalna w miejscu instalacji. IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. 3. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni. X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad: 1. każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, 2. wymaga się, by oferta była przygotowana na piśmie, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści, techniką trwałą, 3. treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4. ofertę należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności, 5. wymaga się, by oferta była dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania, opatrzonym informacją o adresacie, firmie (nazwie) wykonawcy wraz z adresem i numerem sprawy, oznaczona w następujący sposób: „Oferta przetargowa – nr sprawy: SIWZ/ZEC/1/08/2011 - nie otwierać przed 30-08-2011 r.\". W przypadku braku tej informacji zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym otwarciem, a w przypadku składania ofert pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia, 6. wymaga się by oferta była podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań, a wszystkie zapisane strony oferty parafowane i ponumerowane, 7. wszystkie strony mają być spięte (zszyte) w sposób zabezpieczający przed dekompletacją oferty, 8. za osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań rozumie się: a) osoby wykazane w prowadzonych przez sądy rejestrach, b) osoby wykazane w zaświadczeniach o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, o których mowa powyżej, w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wykonawcy, pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty, d) w przypadku składania ofert wspólnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwa, 9. wymaga się by wszystkie poprawki były dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki oraz parafą osoby podpisującej ofertę, 10. wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca, 11. zaleca się, by wszystkie dokumenty zawarte w ofercie były ułożone w określonej poniżej kolejności: a) wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1, b) wymagane oświadczenia - wg załącznika nr 2. i 3. XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Oferty należy składać do dnia 30.08.2011 r. do godziny 14:00 w sekretariacie Wodociągowo-Ciepłowniczej Spółki z o.o. „COWIK”, ul. Limanowskiego 1, 11–200 Bartoszyce 2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 30.08.2011 r. godz. 14.05 00 w sekretariacie Wodociągowo-Ciepłowniczej Spółki z o.o. „COWIK”, ul. Limanowskiego 1, 11–200 Bartoszyce 3. Podczas otwarcia ofert podane zostaną: nazwa i adres wykonawców oraz informacje dotyczące ceny. 4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Przewodniczący Komisji Przetargowej poda kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia. 5. Otwarcie ofert jest niejawne. 6. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 7. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 8. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na poprawienie omyłek rachunkowych, jego oferta zostanie odrzucona. 9. O wyniku postępowania każdy z Wykonawców zostanie powiadomiony w formie pisemnej. XII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie zobowiązania związane z przedmiotem zamówienia, ma obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W cenie powinny być również uwzględnione wszystkie opłaty i podatki. Cena powinna być podana w PLN jako: wartość netto, podatek VAT, wartość brutto. Cena jest obowiązująca w całym okresie trwania umowy i nie może ulec zmianie. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w PLN. XIII. KRYTERIUM WYBORU OFERTY Ocena ofert będzie dokonana w następujący sposób: 1. Cena – 70%. 2. Okres gwarancji – 30%. Sposób oceny: Nazwa kryterium Szczegółowy opis /wzór Objaśnienia Cena 70% Najniższa cena / badana cena x waga minimalizacja Okres gwarancji 30% Badany okres gwarancji / najdłuższy okres gwarancji maksymalizacja XIV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY Umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. XV. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Projekt umowy stanowi załącznik nr 4. do niniejszej specyfikacji. XVI. ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ W toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oferentowi przysługuje skarga na zapisy specyfikacji lub działania Zamawiającego. Skargi rozpatruje Zarząd Spółki a jego decyzje w sprawie skarg są ostateczne. XVII. DODATKOWE INFORMACJE Podczas prowadzenia postępowania nie przewiduje się składania ofert częściowych i wariantowych jak również ewentualnych zamówień uzupełniających. Postępowanie o udzielenie zamówienia może być w dowolnym momencie unieważnione bez podania przyczyn. XVIII. WADIUM Wykonawcy winni wnieść wadium w wysokości 2 000 PLN przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Spółki: Bank Millenium SA I/O Bartoszyce nr 37 1160 2202 0000 0000 6190 9903 Potwierdzenie wniesienia wadium winno być dołączone do oferty. XIX. ZAŁĄCZNIKI 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenie Wykonawcy o sytuacji finansowej i ekonomicznej oraz braku zobowiązań. 4. Projekt umowy. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 6. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 8. Wykaz robót budowlanych.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Krzysztof Pszczoła
    data dodania: 2011-08-04 13:23
Załączniki:
  • zał. nr 1 do SIWZ31.5kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2011-08-05 09:49
  • zał. nr 2 do SIWZ28kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2011-08-05 09:50
  • zał. nr 3 do SIWZ25.5kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2011-08-05 09:50
  • zał. nr 5 do SIWZ31.5kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2011-08-05 09:51
  • zał. nr 6 do SIWZ27.5kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2011-08-05 09:51
  • zał. nr 7 do SIWZ34.5kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2011-08-05 09:51
  • zał. nr 8 do SIWZ33.5kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2011-08-05 09:52
  • zał. nr 4 do SIWZ69kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Krzysztof Pszczoła
      data dodania: 2011-08-08 13:32
Zakończono. Wybór najkorzystniejszej oferty.
data opublikowania zdarzenia: 2013-03-21 13:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Krzysztof Pszczoła
    data dodania: 2013-03-21 12:52
[drukuj]